Hakkımda

Bendeniz Didem :) 23 Ekim 1988 yılının pazar akşamı saat 21:30' da belimde bir su kesesi ile dünyaya gelmişim , kimileri çernobil kurbanı diyor , kimileri doktor hatası , kimileri takdiri ilahi.. Henüz 2 günlükken hastanenin o soğuk ameliyathanesini göstermişler bana , nasıl olsa yaşamayacak ki diyerek dikkatsizce yapılan bir operasyonla belimdeki su kesesini yarım yamalak temizlemişler ve tekerlekli sandalyeye bağlı yaşamım başlamış " meningomyelosel sipina bifida " tehşisi konulmuş yani anlayacağınız bir dille yazmam gerekirse doğuştan omurilik felciyim , en fazla 6 ay ömür biçilmiş inatla tutunmuşum hayata sonra 3 yaşını geçemez denmiş onuda geçmişim , en son 18'i görmez bu demişler tam tamına 28 yaşıma vardım ve hala inatla yaşama tutunuyorum.. Sağlık sorunlarımdan dolayı hastanelerde fazla vakit geçirdiğim için eğitim derecem orta 2 terk ama ben hiç bir zaman kendimi eğitmekten , geliştirmekten vazgeçmedim hayat okulunda öğreneceğim daha çok şey var. :) Okumayı , yazmayı , çizmeyi , boyamayı , gözlemlemeyi çok severim . Müzik , belgesel , doğa ve hayvanlar vazgeçilmezimdir.. Bu bloğu açmakta ki amacım konuşacak pek kimim kimsem yok , içimi dökecek bir şeyler olsun istedim aradım ve burayı buldum , hem yazarım hemde yeni bilgiler keşfeder yeni insanlar tanırım dedim. Usta bir yazar değilim içimden geçeni yazar , güzel olan her şeyi severim , biraz cadılık vardır bünyemde az biraz akrep burcu olmamdan dolayı inatçıyımdır , yalandan , iki yüzlülükten hoşlanmam ,  " yapacaklarım sınırlı fakat ufkum geniş " her zorluğa gülümseyerek cevap vermekten asla vazgeçmem,  hayat her koşulda bana güzel.. :)

4 yorum:

  1. Sevgili Didem hayat hep okuldur zaten art arda derslere girer insan..imtihan dünyasındaki dersler hiç bitmez...senin imtihanın vücudunda sağlığınla olacak demek ki..kabullenmek zor olsa gerek şahsen nasıl oldunuz tahmin bile edemem..ancak herkesin gizli veya açık bir imtihanı mutlaka var,herkesin.
    Çok iyi yerlerde oldunuz düşündüğümüz kişi de imtihanda çok kötü durumda olduğunu düşündüğümüz de..bu yüzden hamd etmek gerek herşeye..
    Belki sen böyle olmasaydın çok şeyi göremez hatta fark bile edemezdin.
    İçinde bulundunuz her hal nimet.Görmek lazım görünce de göstermek lazım yani bir bakıma insanlara anlatmak anlamalarını sağlamak için vesile olmak lazım..
    Yaz kardeşim..ulaşamadıklarina yaz ulaştıklarına yaz göster bize nasıl görünüyor dünya olduğun yerden..hoş geldin iyi ki geldin sen de bir renksiz renk kattığın için de mutlu ol bil ki yerin var ve kesinlikle senin gibi kalemi ile bize renk katan daha çok insana ihtiyaç var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim ablacım , yazmaya devam edeceğim sonuna kadar pes etmeden içimde ne varsa dökeceğim sık sık buraya.. Evet bu benim imtihanım ve hamd olsun , şükürler olsun Rabbim'in verdiği nefese , kendimi , hayatımı çook seviyorum.. Zaman zaman yorulsam da pes etmem , isyan etmem aydınlığa varacak bir ışık , bir renk bulurum elbet.. Sevgiler..

      Sil
  2. Beyinlerimiz engelli olmasın Didem cim. Savaşçı kimliğini sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle düşünüyorum bende , çok teşekkür ederim.. :)

      Sil