MIŞ GİBİ YAŞAMIŞIM MEĞER !!


Buda geçer dediğim ne varsa bir sızı şimdi hepsi sol yanımda !! Her şeyi bir kenara bırakıp gidebilsem keşke çok uzaklara ama sanki lanetlenmiş gibiyim ben nereye dertler oraya peşimden koşup geliyorlar hiç bıkmadan , usanmadan , yoruldum hayat içindeki sahte insanlardan , sahte duygulardan çok yoruldum . Dışarıda bahar açarken ben hala baharını arayan bir ağaç gibi sürükleniyorum oradan oraya.. Zorlu geçen bu günler de bir gerçekle yüzleştim " Mış " gibi yapmışım meğer hep " geniş bir ailem var'mış gibi , mutluy'muş gibi , huzurluy'muş gibi , düştüğümde kaldıranım var'mış gibi hep kendimi kandırmışım bunca zaman ve şimdi her gün bir parça daha eksiliyorum kendimde , her gün bir renk daha yitiriyorum yüreğimde ama dayanmalıyım biliyorum yıkılamam ki , pes edemem ki ben , benim için hayata tutunan bir parça umut ve mutluluk için gözümün içine bakan bir ANNE varken yanı başımda !! Alıştırdılar sonunda içimdeki boşlukla yaşamaya ama inat bu ya boşluk kaybolmayacağım diye büyümeye devam ettikçe ince bir şiir , içli bir şarkı ile avutmaya çalışıyorum sabırla içimdeki büyüyen boşluğu.. Takılı kalmış bir plak gibi her gün hatırlatıyorum kendime " kendi kendinin tutunacak dalı , yaslanacak dağısın hadi toparla kendini , pes edemezsin bak hayat ne kadar güzel otur ve dinle rüzgarın sesini , kuşların cıvıltısını , yeşilliğin huzurunu , maviliğin sakinliğini ve kaybettiğin her rengi yeniden boya ellerinle yüreğinin tablosuna !! Bir varmış bir yokmuş diye başla masallar anlatmaya , hayallerle sil yalnızlığını , avut yüreğinin buruk köşesini !! Kaçırma hiç bir anı ve saklanma artık kabuğuna , boş ver yanında olmayanları , elini gösteriş olsun diye tutanları sen sana yetersin bunu sakın unutma.. Hayat kısa ve gideni geri alamıyorsun bu yüzden sakın arkana bakma hep ileriye yürü yorulsanda , yaralansanda sakın PES ETME !!

8 yorum:

  1. Dünyanın geçici ve asıl dünyayı kazanma yeri olduğu gerçeği en büyük teselli sıkıntılar için, adil mi diye düşündüğümüz anlar için. Her şeyi çok ince ve en adil şekilde hazırlayan Rabbimiz hiçbir hakkı zayi etmeden kurguluyor herkesin hayat sayfasını. Ama bazı anlar bu hakikat insana yeterli gelmez, haykırmak istersin işte o zamanlar da isyan etmeyen kazanıyor. Dışarıdan ahkam kesmesi kolay belki ama varacağımız sonuç ve gideceğimiz yer aynı ama kazanç noktasında derdi fazla olanın yeri de illa ki farklı olacaktır. Hiç derdi yokmuş gibi bütün gözlerini kapatmış, başkalarına duyarsız tıkanmış bir gönül olmak da var, onlar yarım işte .. En önemli insani duyguları eriyip gitmek en kötüsü. Allah'ın en sevdikleri en çok dert çekenler olmuş. Ömür kısa bir yol zaten, ne geriye bakıp keşke demek ne ileriye dönük acaba.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne geriye bakıp keşke diyorum nede ileriye dönük acabalar taşıyorum anın tadını çıkartmayı öğrendim geçte olsa çok teşekkürler sevgiler 😊

      Sil
  2. Hiç mi güzel seylere sahip değilsin.O güzelliklerin hatirina kocaman bir yen hayatı ve gülümse okyanuslar kadar derin bakan gözlerinde 😃 cok güzeldikiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden sahiptim ve onların hatrına ayaktayım ya zaten 😊 çok teşekkürler sevgiler..

      Sil
  3. Bırak hadi gitsin yoksun kalmış rüzgârlara inat gülümse tüm yaşamın güzelliklerine .. O güzel yüreğine emeğine sağlık canım benim çok güzel bir yazı olmuş o gülen gözlerin hiç solmasın sevgiler 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim solmaması için elimden geleni yapıyorum Allah büyük ya sabır diyip yürüyoruz işte yolumuzda 😊

      Sil
  4. Merhaba! :)

    Okurken önce karamsarlığa boğuldum, sonra hava tersine döndü ve iyimserlikle buluştum. Neyse ki Türk filmlerindeki gibi "mutlu son" oldu :)

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım her sıkıntıda bir mutlu son vardır mutlaka buda geçer elbette çok teşekkür ederim sevgiler.. 😊

      Sil